2013. június 5., szerda

cangajo: napi szőke

cangajo: napi szőkecímmel új rovatot indítok. természetesen a kultúráért felelős, de nagyon szőke barátnőm engedélyével. mert, hogy ő az alanya a szőkés történteknek. imádjuk, szeretjük Őt magát nagyon, és örülünk szőkeségének, ami sok vidám percet okoz kis csapatunknak.
annyit tudni kell ám róla, hogy nagyon okos nőszemély, de tényleg, azonban még is van egy kicsiny szeletke a szürkeállományában, ami a napi gyakorlatiasságában ügyetlenné és szőkévé teszi. változtatni nem akarunk rajta, mert ő így kerek és egész. a mi szőkénk.

úgy esett, hogy a szőke bodzaszörp készítésre invitált. remek, én is akartam és nincs is annál kényelmesebb, mint kimenni a kertbe és ott bodzát szedni. már tavalyról megmaradt minden egyéb, más fontos kellék a szörp összeállításához, csak el kell a szőkéhez szállítmányozni.

én: 5 literes befőttes üveged van?
szőke: az van, egy csomó
én: remek, akkor minden mást én viszek.

megérkezünk. gyereket gyorsan elaltatom, ebéd után vagyunk. aztán kényelmesen összeállíthatjuk a szörpöt és az üdítőt.

én: befőttesüvegek?
szőke: itt vannak, ezek azok.
én: ez neked 5 literes?
szőke: hát nem?
én: szerinted mi van az üvegre írva? mert, hogy ebbe 1,5 liternél több nem fér az tuti.
szőke: ja, lehet...

aztán persze én is szőkére vettem a figurát. miután találtunk egy köbö 5,5 literes fazekat, én a szőke tincses nem számoltam azzal, hogy hogyan fog beleférni az 5,5 literes fazékba, az 5 l víz, 2 kg cukor és a nagyon sok bodzavirág. hát persze sehogy. kétfelé vettem és valahogy át meg visszacserpáltam, hogy mindkettőbe jusson amindenből. és most várunk 3-4 napot.
persze hangyányit aggódok, mert a szőke feladata a napi kevergetés, nála van a két fazék...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése