2013. szeptember 10., kedd

furcsa bűz

a minap egy újabb csajos este alkalmával én még a gyerekemet altattam, amikor a miszőkénk csatlakozott a társasághoz. hallottam, hogy ő jött meg, mert csak ő szokott úgy belépni és úgy becsapni az ajtót, hogy az egész ház beleremeg. na, de nem is ez lényeg, de mindenképpen a lényéhez hozzátartozó aprócska adalék.
majd kis idő múlva csatlakoztam a nappaliban csacsogó női körhöz, gyorsan koccintottam a társasággal és bekapcsolódtam a csevejbe, amikor furcsa szag csapta meg az orromat. nem tudtam mire vélni, egyik női jelenévőre nem jellemző az ápolatlanság. gondoltam belőlem jöhet, nekem van gyerekem, strapás egy nap volt... majd egyre jobban zavart. közelebb hajoltam a nassolós tálhoz egy marék kukoricáért, amikor a székre terített nadrágból még erősebben éreztem azt a furcsa bűzt.
- basszus kié ez a büdös nadrág? azt hittem belőlem jön...
- jaj, az enyém! szólalt meg a szőkénk.
- holnap kutyázni megyek. gondolom, próbálta menteni a helyzetet.
- mi a franc ez a szag? kérdeztem, miközben elhajítottam a szoba másik felébe a nadrágját egy fél pár zoknival egyetemben, ami szintén hozzá tartozott.
- penész. válaszolta.
- penész??? kérdeztem.
- a szekrényem legaljában volt. válaszolta
- miért talán vizesedik a szobádban a fal?
- igen, azt hiszem.
- hűha. ez probléma, amit meg kell oldani. mondtam.
majd gyorsan ezt válaszolta:
- igen, igen, tudom, de kérlek, ne most oldjuk meg! jó?! és gyorsan témát váltott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése