2013. augusztus 6., kedd

jegeskávé

több nap nemtalálkozás után végre sikerült elcsípnem a szőke csajt egy kávéra. a trópusi meleg miatt mindketten egy jegeskávéra vágytunk. miután találtunk egy árnyékos helyet én gyorsan fel is térképeztem a kínálatot, van-e az áhított ital. volt. benne mindennel, amire vágytam. kávé (dupla, biztos, ami tuti), vaníliafagyi és tejszínhab. mert hát miből is állhatna a jegeskávé.
majd belekezdtünk a sztorizásba, közben megkért lakkozzam már ki a jobb kezén a körmeit. kérdezte gáz-e, hogy itt és most, de mondtam ugyan...
hamar a pincér is megjelent. lakkozva leadtunk a rendelést.
majd a miszőkénk megkérdezte:
- vaníliafagyi van benne?
pincér és én is válaszolunk:
- van.
- és tejszínhab a tetején?
pincér és én erősen mosolyogva válaszolunk:
- van ám.
majd miután a pincér távozott, rám nézett és azt mondta:
- csak szeretem tudni mi van benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése