2013. június 5., szerda

zseb

a miszőkénk egy ízig vérig, tetőtől talpig nő. ezt kijelenthetem. és, minthogy nő, vagy ahogy ő mondaná városi nő, rendelkezik egy magára valamit is adó nő összes, fontos, klasszikus ruhadarabjával.
mivel a művészetekben jártas, talán ennek köszönhetően jó ízléssel válogatja össze a ruhatárát megbízható és megfizethető márkáktól. ha a stílusát egy szóban kéne jellemezni, akkor az eklektikus a megfelelő, persze a szó jelentésének nem következetlenségében és ingadozásában értendő. 
egy ilyen alap ruhadarabja a ballonkabát. nem a klasszikus bézs, vagy homokszínű, ahogy mondjuk bennem él a kép, még a 80-as évekből, hanem fekete.
na mármost, mint tudjuk az ilyen klasszikus ruhadarabok zsebeit megvásárláskor bevarrva találjuk. nem megtévesztésképpen, hogy nincs zsebe, hanem hogy kicsit bíbelődjön vele az ember, amíg kibontja a varrást.
a szőke, mint tegnap este megtudtam tőle, majd két évig hordta úgy a ballonkabátját, hogy nem tudta, hogy van zsebe.
meg is jegyezte párszor, hogy kár, hogy nincs zsebe... de már nézd két ujjamnak csináltam helyet!
majd egyszer, valami véletlen folytán, talán egy teraszos borozgatás alkalmából magamra öltöttem a kabátját és rettentően zavart, hogy nincs zsebe... megvizsgáltam és egy kisolló segítségével zsebet varázsoltam a szőke ballonkabátjára. azóta nem csak a két ujja, hanem mindkét keze is belefér a ballonja zsebébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése